لومیا ۶۲۵ با نمایشگر ۴.۷ اینچی در راه است
فون کلاب

لومیا ۶۲۵ با نمایشگر ۴.۷ اینچی در راه است

نویسنده : REZA shakeri | تاریخ : 11:8 - شنبه 29 تير 1392

 لومیا ۶۲۵ با نمایشگر ۴.۷ اینچی در راه است

نوکیا دارد آماده می شود تا لومیا ۶۲۵ را در چین عرضه کند٬ آن هم با نمایشگر ۴.۷ اینچی و LTE. منابع خبری می گویند این دستگاه یکی از ارزان ترین و در عین حال بزرگترین تلفن های لومیا است که با قیمت تقریبی ۳۲۵ دلار عرضه می شود.

 
نمایشگر ۴.۷ اینچی است با رزولوشن ۸۰۰ در ۴۸۰ که بزرگترین نمایشگر در بین محصولات اخیر نوکیا به شمار می رود. پردازنده اسنپدرگون S4 دو هسته ای با فرکانس ۱.۲ گیگاهرتز٬ رم ۵۱۲ مگابایتی٬ و دوربین ۵ مگاپیکسلی با فلاش ال ای دی٬ از جمله مشخصات اصلی آن هستند.
 
هنوز خبری از اینکه آیا مدل بین المللی لومیا ۶۲۵ هم ارائه می شود یا خیر نشده ولی کاملا پیدا است که نوکیا این روزها در گسترش ویندوز فون٬ از مایکروسافت هم سریع تر پیش می رود. بعد از معرفی لومیا ۱۰۲۰  نوکیا همچنان روی تلفن های میان رده و پایین تر تمرکز خواهد کرد چون در ماه های آینده٬ اپل و موتورولا هم وارد این بخش بازار می شوند و رقابت به اوج می رسد.
 
البته این روزها در بازار تلفن های میان رده و رده پایین٬ شرکت فنلاندی قصه ما رقیب اصلی دیگری به نام سامسونگ  دارد. در ضمن فروش تلفن های سری آشا هنوز هم از سری لومیا بیشتر است که باید برای این دو مشکل هم چاره ای اندیشید. باید دید مصرف کنندگانی با بودجه های محدود را کدام شرکت مال خود می کند.
منبع:نارنجی
 




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: